Ik vind het oprecht jammer dat Halloween voor het park is gestopt. Als ik zaken zo zie (op 400 km afstand) lijkt het alsof dit een "perfect storm" was waar alles samen kwam op het verkeerde moment. Ik ben er heilig van overtuigd dat het park er echt wel alles aan heeft gedaan om zaken te voorkomen. Het feit blijft alleen dat het park een goed weer park is en dat het weinig tot geen overdekkingen heeft om te schuilen, laat dit samen vallen dat mensen moeten blijven bewegen in binnen gebieden omdat je anders reglementen van corona overtreedt, bleek duidelijk een slecht eind resultaat te hebben.
Ik vind het naïef van mensen om te zeggen op dit forum dat Walibi fout zat, en dat het niet goed was dat dit doorging. Toverland heeft Halloween en die hebben het wel door kunnen zetten (uiteraard met die twee enorme hallen die ze hebben), Scare-Me heeft het ook gered (ook drie loodsen voor mensen binnen). Walibi heeft echt hier zijn best gedaan, bedoel tijdens Spooky Days hoorde je weinig problemen, die beginnen echt later pas. Mijn kennis van de mensen die dit runnen heb ik alle vertrouwen in dat ze er alles aan hebben gedaan om dit wel tot een succes te laten zijn, het heeft helaas niet zo mogen zijn om verschillende redenen.