Dream_wizard Ben er echt benieuwd naar, dit evenement zit altijd stampend en dan ook stampend vol, als je mensen een vip behandeling wil geven en natuurlijk ook scare zones wilt hebben.... Dan wordt dat heel erg aanpassen.
scagen Denk dat de 'VIP' behandeling vooral zit in het feit dat er een stuk minder mensen in het park zullen zijn als normaal met frightnights en je daardoor dus een stuk meer in het vizier van de acteurs zal vallen. Maar we gaan het mee maken, fijn om eindelijk officieel bericht te hebben!
tuindwerg Njit ben ook benieuwd of er een VIP prijs aan de tickets komt te hangen. Ik denk 't wel... Ik zou Walibi ook geen ongelijk geven; het park is altijd overvol met Halloween en een deel van die bezoekers heeft er vast nog wel meer geld voor over. De RIP-passen zijn immers ook uitverkocht.
Dennis Ik ben heel benieuwd, dit kan de beste of slechtste editie gaan worden. Maar als ze minder mensen toelaten verwacht ik dat de ervaring ook veel beter gaat worden. Acteurs in beschermende kleding. Scares aanpassen. Misschien moet je zelf ook wel een mondkapje op in een spookhuis. Heb zelfs online gelezen dat sommige spookhuizen face shields aan acteurs geven waar achter dan de grime zit. We gaan het zien. Wordt en interresant jaar!
Amber https://www.omroepflevoland.nl/nieuws/187476/speciale-corona-editie-halloween-fright-nights Speciale corona-editie Halloween Fright Nights. Volledige artikel+Radio gesprek op omroep Flevoland.
Dennis Amber Yes ik heb het interview ook gehoord en samengevat: “Op verschillende onverwachte plekken zijn hele zware scares.” “heel Walibi wordt 1 groot haunted house.” “Normaal gesproken is het erg druk, maar deze editie laten we aanzienlijk minder gasten toe. Ruwweg de helft.” “We gaan het park volledig benutten.” “We hebben niet de bekende scarezones.” “Het wordt veel onvoorspelbaarder en veel intenser.” “We zijn ook bezig met een nieuwe walkthrough. Een haunted house wat buiten is, je loopt als het ware door het bos.” “Er zijn maar een paar haunted houses open.” https://scarezone.nl/2020/08/03/nergens-meer-veilig-en-nieuwe-walkthrough-bij-de-halloween-fright-nights/
The_Real_Infernape Dennis Ik ben zelf geen fan van Halloween nights en ik ga er ook nooit naartoe, maar ik ben blij om te zien dat Walibi halloween eens op een andere manier inricht dan normaal. Ik hoor vaker dat Fright Nights elke keer hetzelfde is en dat ze weinig durven te innoveren, maar hier nemen ze toch een keer de tijd om het echt anders aan te pakken.
theorder01 Men heeft het alleen over de ticketverkoop. Ik ben benieuwd hoe ze het voor abonnementhouders gaan doen. Gewoon een inschrijfsysteem met een limiet denk ik?
actuallyanaddict De website is online! Interessante toevoegingen/veranderingen zijn walkthrough spookhuis Wicked Woods, een aangepaste versie van Campsite of Carnage met aliens én een upgrade van Psychoshock (Psychoshock: Outbreak) waar je alleen met een zaklamp doorheen moet. Voor alle 3 de spookhuizen moet je een apart ticket kopen. Klinkt goed!
Dennis Remco82 Ik moet zeggen vin de prijzen mee vallen dit jaar Entree voor 29,95 Tickets voor de spookhuizen tussen de 6, 8 of 10 euro VIP (RIP) pass 35 euro
_Arjan_ Hmm.. ik had wel verwacht dat ze met het VIP Edition concept toch wel ieder ticket tot het park zouden voorzien van in ieder geval ieder spookhuis 1x.. een mooie kans om het hard ticket verhaal een keer te testen. Jammer dat ze die keuze niet maken.
Jules _Arjan_ een mooie kans om het hard ticket verhaal een keer te testen. Dit vind ik ook wonderlijk. Ik zou bijvoorbeeld eerste en laatste weekend hard ticket hebben gemaakt. Als je toch inzet op "korte rijen, extra scares", waarom dan niet een avond zonder RIP-passen proberen maar met prijspunt dat ergens tussen entree zonder en met RIP-pass zit. Ik snap dat parken vaak bewust inzetten op zo min mogelijk verschillende opties en dat is vaak inderdaad de beste keuze, maar dit was wel buitenkansje.
Remco82 Dennis ik zie het nu ook valt mee, kan de prijzen en de mogelijkheid om te reserveren voor de spookhuizen enzo nog niet vinden..of ligt dat aan mij 😄 Nevermind heb het al...je moet wel eerst een datum uizoeken...kaarten en toebehoren besteld
Loekiloeki De eerste decoratie voor de Halloween Fright Nights is al zichtbaar op het ‘vlaggenpad’ achter het reuzenrad. Bron: That Walibi Girl