Ik kom net terug van het park. De beelden van Looopings geven naar mijn mening een goed beeld van hoe stroef het vandaag verliep. Het was ongelooflijk koud en nat, wat ertoe leidde dat bezoekers de heaters (die for some reason uitstonden) zelf gingen aanzetten. Deze werden vervolgens uitgezet en weggehaald door beveiliging. God knows why...
Afstand houden ging redelijk, totdat het 18:00 was en/of ging regenen. De drukte rondom acteurs en hun stands is enorm en hoewel wij zoveel mogelijk vrije ruimte zochten, bleek dit vrijwel onmogelijk. Ook voelen de "scarezones" dit jaar meer aan als een soort kijkdoos en missen ze daardoor spanning of engheid. Helaas wel begrijpelijk met het virus in het achterhoofd.
Wat verder wél tof is zijn de spookhuizen. Psychoshock is een stuk intenser geworden en Wicked Woods zit prachtig in elkaar. Campsite is nagenoeg hetzelfde, maar nogsteeds effectief. Ook de Club Roxy-verbouwing van Lost Gravity is indrukwekkend om naar te kijken: die mag wat mij betreft best blijven!
Walibi mist echt een (indoor)gebied waar men kan opwarmen. Je kon nergens binnen zitten en ook de terrassen zaten constant helemaal vol. Uiteindelijk hebben we door de kou de meet & greet met Eddie moeten overslaan en zijn we eerder naar huis vertrokken dan gepland...