Ik wilde weer eens terug naar Djurs en Farup, dat gaan we dan zeker doen in 2022! 😎

Beide parken zitten niet stil, ze breiden vaak uit!

Lijkt erop dat de rondvaartboot met Afrikaanse thema weggehaald is voor deze uitbreiding. Leuk!

• Ronny heeft hierop gereageerd.
    Niek heeft de titel veranderd naar Nieuwe coaster & themagebied voor Djurs Sommerland in 2022 .

Tof dat Djurs weer gaat uitbreiden, ik ben wel heel benieuwd wat voor achtbaan het gaat worden. Gezien de collectie achtbanen die ze nu hebben en Piraten al weer uit 2008 is zou er van mij best een wat heftigere baan bij mogen komen weer.

• NielsC heeft hierop gereageerd.

Marvin Agree! En hun goede relatie met intamin zal dit zeker een goede baan worden. Al hoewel het gebied er niet gigantisch groot uit ziet.

Goed nieuws voor dit heerlijke park. Ze hebben al een fijn aanbod, maar een goede achtbaan erbij is altijd welkom.

Ik hoop inderdaad wel op een thrill coaster, familiebanen hebben ze wel voldoende.

Aangezien hun goede relatie met Intamin, de kleine footprint van deze attractie en het gerucht dat het een wat intensere achtbaan gaat worden. Zou het dan kunnen zijn dat hier de eerste Intamin Hot Racer gaat komen? Ze zijn nog voor deze uitbreiding aangekondigd en veel van de andere Intamin producten staan al in dit park?

Weer een leuke reden om terug naar dit prachtige park te gaan.
      Zullen ze dan eindelijk een coaster met inversies gaan krijgen ?

Hjalmar Lijkt erop dat de rondvaartboot met Afrikaanse thema weggehaald is voor deze uitbreiding. Leuk!

De olifant en giraffes zijn nog gebruikt om de bouwplaats te thematiseren, die kijken nu over het bouwhek.

Aan de footers te zien wordt dit een Mack! Xtreme Spinner misschien? In ieder geval goed dat ze die boatride weggehaald hebben, die kon echt niet meer.

8 dagen later

Ben nu in het waterpark en dacht, ik zal eens wat foto's maken.

In de kist zit een dino animatronic en die ziet er wel heel gaaf en anstaanjagend uit.

Remco82 🤣🤣🤣🤣 daar ging mijn slokje bier.

Foto's zijn gemaakt vanuit Waikiki Surf School zodat je een goed overzicht hebt van de bouw van de nieuwe coaster.

Cerveza Altijd fijn van die live updates! Zeker als ze van zo ver weg komen! 🥳

een maand later

Zo te zien wordt het een Mack Powered Coaster

Och wat jammer. Prima uitbreiding voor het park, maar ik hoopte op iets spectaculairs...

• Jozz heeft hierop gereageerd.
        • Jozz vindt dit leuk.

Het is idd jammer dat het een Mack Powered gaat worden, maar ook deze kunnen best nog wel heftig zijn voor een family coaster. En dan bedoel ik dus niet M&M, maar o.a. de oude powered in het voormalige Panoramapark.

Erik Dat inderdaad... ongetwijfeld gaan ze er iets moois van maken, maar dit is niet waar ik op had gehoopt.

Als het dan toch een familiebaan moest worden, dan had ik liever iets gezien met wat speciale effecten (zoals Thirteen of de nieuwe coaster in Movie Park). Blijf het een vrij saaie achtbaan-ervaring vinden, die Mack Powered dingen. Het thema moet het dan maar tot een succes gaan maken 🙂.

Jozz En toch geven die baantjes wel leuke ritjes weg toch? Het is allemaal niet spectaculair en adembenemend, maar als ik zie wat de reacties zijn na een rondje M&M dan is het wel iets wat het park kan gebruiken! En eerlijk' toen ik er was stonden de langste rijen voor de familiecoasters en niet voor de grote nieuwigheden.

Tegelijkertijd deel ik wel een beetje de mening; ik had nu wel een inversie gewild in dat park.