Jozz En toch geven die baantjes wel leuke ritjes weg toch? Het is allemaal niet spectaculair en adembenemend, maar als ik zie wat de reacties zijn na een rondje M&M dan is het wel iets wat het park kan gebruiken! En eerlijk' toen ik er was stonden de langste rijen voor de familiecoasters en niet voor de grote nieuwigheden.

Tegelijkertijd deel ik wel een beetje de mening; ik had nu wel een inversie gewild in dat park.

Een achtbaan met inversies had wel gemogen, die missen ze nog echt. Maar Djurs Sommerland kennende wordt het vast weer een prima uitbreiding, dat kunnen ze daar wel. 🙂

een maand later

Lijkt er in ieder geval op dat ze genoeg ruimte hebben om deze Mack neer te zetten. Hopelijk met wat goede dino theming, dat moet de rit wel gaan maken voor een powered coaster.

een maand later

Toffe kleurcombinatie. Ben benieuwd naar de lay-out 🙂

Ze bouwen inderdaad lekker door daar. Kan deze baan niet alvast in 2021 open? 😛

Wat een vreemde T-supports, lijken wel korte stukjes backbone.

Raar dat dit pas in 2022 pas opent terwijl ze in de Panne net zover zijn 😅

Joell misschien komt er wel zoveel thematisatie en infills dat ze daar ook de tijd voor nodig hebben?

Het zou ook kunnen dat ze het gebied niet willen openen terwijl de pandemie nog aanwezig is, en ze daarom gokken op 2022.

Dat is wel een erg compacte helix. Het zal vast gaan als ze het gebouwd hebben, maar ik had het met die Mack treinen niet verwacht.

een maand later

Een paar nieuwe plaatjes vanuit Djurs.
    Track werk is klaar.

Leuke layout! Ben benieuwd wat ze met het thema rondom de baan doen.

Cornelius Ja, de baan en het themagebied zal een dino thema krijgen, dat is al lang bekend.
      Maar hoe ze dit gaan uitwerken dat is mij tot nu toe ook onbekend.

Zo extreem uitgebreid en gedetailleerd als Universal nu doet bij hun nieuwe coaster in Islands of Adventure, ga ik het hier niet verwachten. Maar Djurs zal zeker wel meer gaan doen dan simpel een paar statische nep dino's gaan plaatsen langs de baan.

Dit ziet er fantastisch uit, ik ben nooit echt een fan geweest van powered coasters maar dit ziet er toch wel 1 van de beste uit ( geen inverted powered coaster) en in mijn ogen ook wel wat beter dan max en moritz.