Ik gok er op dat ze Het Star Wars deel nog steeds in de planning hebben, maar gezien de tegenvaller met nieuwe karakters uit episode 7,8 en 9 gaan ze denk ik dezelfde truc toepassen zoals met Avengers Campus.
Oftewel hetzelfde thema maar toch weer anders.
Ook gezien de populariteit van de serie The Mandalorian wat schreeuwt om ergens in een Disneypark ter wereld tot een attractie te komen met uiteraard een rol voor Grogu en zijn connectie met de Jedi en de force.
En zie daar, de optimale mix tussen oud en nieuw, toch Star Wars met karakters die iconisch zijn, en ook nieuw bloed om de houdbaarheid te garanderen.
Maar stel dat inderdaad Star Wars van tafel is, wat is de grote cash cow op dit moment…Marvel.
Wat als ze een themagebied maken met en voor de andere Marvel karakters, dan is Hells Kitchen een leuke locatie.
New York is een thema waar je alle kanten mee op kan, je kan de karakters zoals Daredevil, Hawkeye, Luke Cage, Blade, Jessica Jones etc etc daar rond laten lopen inclusief bijbehorende bad guys.
Ook qua attracties kan je er alle kanten mee op en is het ook prima te linken aan Avengers Campus, gooi het op het multiverse en je kan alles praktisch koppelen aan elkaar.
Maar goed ik berg mijn glazen bol weer op 😊