John Phoe! Dat was een zware zoektocht! Het element komt op veel plekken terug. Maar het is gelukt! Hij staat op de plattegrond naast de EHBO in het Marerijk 😃
Trollenbol John De foto was inderdaad genomen bij de Marerijk plattegrond / de voormalige Automatische Informateur! Ik had er niet bij stilgestaan dat het ornamentje op zo veel plekken te vinden was. 😃
John Ok! Een nieuwe 😀 Edit; excuus @Trollenbol! Ik was te vroeg. @Progress was niet degene die foto als opdracht plaatste
John Nee beide fout 😆 Misschien is hij Idd wat lastig, ik ga een ruimer beeld geven van dezelfde plek
Trollenbol John Misschien is hij Idd wat lastig Zeg dat wel, want ik heb werkelijk geen flauw idee. De witte rand geeft mij de indruk dat dit een soort poster of schilderij is... Ik denk dat we nog een hint nodig hebben. 🙁
CarlosAmigos De bank in de Circus Suite van het Efteling Hotel? (wat echt een super lelijke suite is trouwens, maar dat terzijde)
Michael Ik heb ook echt geen flauw benul. Zou dat ergens in de Marskramer kunnen zijn? Meer hints @John!