John Nee beide fout ๐ Misschien is hij Idd wat lastig, ik ga een ruimer beeld geven van dezelfde plek
Trollenbol John Misschien is hij Idd wat lastig Zeg dat wel, want ik heb werkelijk geen flauw idee. De witte rand geeft mij de indruk dat dit een soort poster of schilderij is... Ik denk dat we nog een hint nodig hebben. ๐
CarlosAmigos De bank in de Circus Suite van het Efteling Hotel? (wat echt een super lelijke suite is trouwens, maar dat terzijde)
Michael Ik heb ook echt geen flauw benul. Zou dat ergens in de Marskramer kunnen zijn? Meer hints @John!
Progress Ik heb ook nog geen idee... enigszins frustrerend omdat het er toch niet typisch โEftelingโ uitziet. Dan zou het toch niet zo moeilijk moeten zijn zou je zeggen ๐ Is het misschien decoratie van een molen op het Anton Pieckplein?
John Nee helaas, nog niet geraden. Sorry dat hij zo moeilijk is ๐ฌ, hier nog iets verder uitgezoomd:
gjee Vriend_van_de_club Natuurlijk, ik wilde het makkelijk houden. Ik heb het origineel even niet bij de hand, maar de volgende is voor jou.