Het bedoelt Donkey Kong.
Super Nintendo World Japan
Japan komt nu wel aardig hoog in mijn lijstje
De attractie is al in aanbouw in Hollywood en komt later ook naar Orlando dus blijft niet exclusief voor Japan.
Jammer genoeg is het corona, anders had ik er voor gezorgd dat ik 4 februari daar was, ben namelijk jarig op die datum, haha en enorm Mario fan
- Bijgewerkt
Wat ziet dit er enorm gaaf uit zeg! Ik ben heel benieuwd hoe de AR technologie in praktijk werkt. Universal toont, na meermaals op bestaande successen gebouwd te hebben de afgelopen tijd met bewezen technieken, eindelijk weer dat ze niet bang zijn om te innoveren. Vooral heeeeeeel benieuwd naar de Mario Kart ride!
Dat het gebied niet erg groot is was te verwachten. Wel zit er volgens mij meer in de verschillende lagen verstopt dan het oog doet vermoeden. Bij IP’s als Harry Potter komen mensen voor het gebied en is de attractie de kers op de taart. Het gebied is vanuit marketing perspectief, met de herkenbare huizen en uiteraard Zweinstein, ook veel beter te verkopen dan de darkride. Hier lijkt dat andersom. Mensen komen voor Mario Kart. Als je zegt ‘real life Mario Kart’ dan weet (bijna) iedereen waar je het over hebt en wil het gros dit ook meemaken. Het gebied is dan het onverwachte extraatje en de kers op de Nintendo taart.
Er is denk ik geen enkele indoor attractie ter wereld waarbij bezoekers van tevoren al zo’n goed beeld hebben van wat er gaat gebeuren als hier. Hopelijk kan Universal dat beeld ook waarmaken. Gezien de bouw in Hollywood al ver gevorderd is en deze ride ook voor Orlando gepland staat kan het niet anders dan een fantastische attractie worden. Universal speelt in ieder geval niet op veilig, al is dat ook wel aan hun marketing campagne af te lezen: be brave, be Universal
Guy in Hollywood ontbreekt zover ik weet wel de Joshi ride
- Bijgewerkt
Erg benieuwd hoe fijn het AR systeem werkt. Lijkt me nog niet zo eenvoudig om het beeld bij iedereen op de juiste plek te tonen. Patent is al een hele poos geleden ingediend: https://blooloop.com/link/universal-patents-ar-vr/
Ik vind het wel de leukste AR brillen die ik ooit heb gezien
The_Real_Infernape helemaal mee eens. Normaal ziet het er Geeky en onhandig uit maar dit lijkt op iets wat 'gewoon werkt'.
Er is een Nintendo Direct voor Super Nintendo World aangekondigd van 15 minuten waarin ze een walkthrough gaan doen door het gebied. Hebben jullie er zin in?
Dat ziet er echt fantastisch uit! Alle interactieve spelelementen maken het natuurlijk helemaal af.
Wanneer is corona over dan geef ik daar al mijn geld uit
Het ziet er veel groter uit dan in eerste instantie leek op de luchtfoto's. Dat interactieve doolhof was een verrassing voor mij. Het is alleen allemaal wel erg plastic..
Wat ziet dit er gaaf uit! Dit gaat wel echt een heel hysterisch gebied worden met al die kleurtjes en dat alles beweegt.
Het ziet er inderdaad wel gaaf uit. Maar ik ben wel heel erg benieuwd hoe onderhoudsgevoelig dit is. Want het is natuurlijk optimaal als alle effecten werken. Als er iets kapot is, dan is de beleving meteen een stuk minder.
Het ziet er allemaal schitterend uit, maar ik ben oprecht nieuwsgierig hoeveel “interactieve” elementen daadwerkelijk blokken zijn waar je tegen aan slaat en hoeveel gewoon een plaatje op de muur is. Want voor mij kwam het nu over dat merendeel gewoon je pols naast een plaatje houden wordt.
Ze hebben knappe video hoeken gebruikt om de grote van het gebied niet volledig in kaart te hoeven brengen, want het blijft gewoon een klein park
Het ziet er echt fantastisch uit! Hoe hufterproof het allemaal is, vraag ik mij ook af. Maar ik zou heel graag hier naartoe gaan!
Er worden nu repetities gedaan voor Super Nintendo World. Voorlopig alleen op uitnodiging tho. Het is alleen niet duidelijk of de attracties ook al open zijn.
De eerste (illegale) beelden van een bezoeker