ppc-anoniem-2 En ook nog écht een aankoop! 2 tickets voor The Book Of Mormon in Carré volgend jaar maart!
ppc-anoniem-5 ppc-anoniem-2 Waar heb je die gescoord? Ik kan namelijk nergens nog iets vinden van de kaart verkoop. Sterker nog, op de officiële staat dat ze pas 5 juli in de verkoop gaan
ppc-anoniem-2 ppc-anoniem-5 voorverkoop omdat ik al eens kaarten had gekocht voor die voorstelling. 👀
Jules Ik vond iets prachtigs om voor de kerst aan mijn vrouw te geven. Hoef ik daar de komende zes maanden al niet meer over te piekeren. 😆
Progress Deelname aan een crowdfund actie, dus of het écht een aankoop gaat worden is nog even afwachten 🙂 https://nl.ulule.com/suskeenwiske/ De volledige serie Suske & Wiske albums tot nu toe (nrs. 67 t/m 355) in één unieke heruitgave van 54 bundels. Omgerekend minder dan 90 cent per album. Nu alleen nog een metertje kastruimte vrijmaken…
msnguy Een Plopsa Gold Card! Naast een jaar lang in de nieuwe Mack Spinner kunnen zitten, zijn de zwembaden ook zeker doorslaggevend geweest. En zeker niet onbelangrijk: een jaar lang ritjes maken op Expedition Geforce! 😃
Marco Als er iets is wat ik niet graag doe, dan is het wel stofzuigen. Maar gelukkig is daar een oplossing voor in de vorm van een robotstofzuiger. Mijn laatste aanwinst in het huis is een Roborock S6, die overal het beste uit de test kwam.
Steven Marco Je gaat er superblij mee zijn, die robotstofzuigers zijn ideaal. Hij maakt beter schoon dan ik had verwacht! Naast de stofzuiger R2Suck2 hebben we ook een nieuwe ventilator van Duux, ook smart dus ook een naam gegeven: R2Blow2!
ArcovandenBroek Gistermiddag kwam Ticket to Ride: 15th Anniversary Deluxe – Europa binnen, echt een mooie versie van dit fantastische spel! 😍
Mark Wow! Wat een prachtige versie zeg! Einde van het jaar komt er ook een 1 persoons rangeerpuzzelspel uit van Ticket To Ride. Heeft niets te maken met het origineel qua spel, maar lijkt me zeker tof.
ArcovandenBroek Mark Einde van het jaar komt er ook een 1 persoons rangeerpuzzelspel uit van Ticket To Ride. Heeft niets te maken met het origineel qua spel, maar lijkt me zeker tof. Die gaat er uiteraard ook komen. 😉
jos Vandaag snel nieuwe nette kleding gekocht. Trouwseizoen is toch nog van start gegaan dus 3 nieuwe spijkerbroeken, 3 overhemden en een paarse stropdas 😛 we kunnen weer netjes voor de dag komen.. Het is leuk dat je bijna 20 kg kwijt bent maar niks past meer 😛
Njit jos Het is leuk dat je bijna 20 kg kwijt bent maar niks past meer 😛 De meeste mensen krijgen Corona kilo's, jij valt juist af 🤣
OlympiaLooping Vanochtend bij de notaris getekend voor de aankoop van 630m2 bouwgrond. Verreweg de duurste aankoop die ik ooit gedaan heb maar ik ben er toch wel blij mee. Nu nog een huis bouwen 😄
Amber Nieuwe broek zo 1 lijkt op een spijkerbroek maar geen knoop en rits. Heb daar een hekel aan aan gewone spijkerbroeken te dragen.
The_Bullgod Een nieuwe outfit van Rammstein. https://shop.rammstein.de/en/catalog/apparel/mens/button-down-shirts/short-sleeved-button-down-rammstein-shirt.html https://shop.rammstein.de/en/catalog/apparel/mens/pants/rammstein-vintage-shorts-weisses-kreuz.html
Steven Cadeautjes voor de kindermenus op de zaak, heerlijk zo'n grote speelgoedwinkel! Maar zag er iets tofs tussenstand, niet voor de kinderen... Leuk cadeautje voor m'n man 😜
Johan Steven welke groothandel is dat? Zijn nog aan het zoeken naar een leverancier voor kleine cadeautjes.