JaydenCKO Na het uitshirt gekocht te hebben ook thuisshirt natuurlijk! Classic Ajax, welkom terug, ouwe!✖️✖️✖️
Amber 2muizenvallen bij de dierenwinkel (€3.60) 2 in 1 pakje. heeft al 4 onruststokers gevangen. 3 voorgesneden pakken kaas in plakken 500 gram €2,99 per pak bij de Vomar. 240 energy blikjes Slammers 10 traytjes a24 stuks €60,- (€0.25 per blikje)
Hjalmar Amber 240 energy blikjes Slammers 10 traytjes a24 stuks €60,- (€0.25 per blikje) Ik mag toch hopen dat dit suikervrij is, want oef een aanslag op je lichaam dit soort blikjes 😛
Erik Amber 2muizenvallen bij de dierenwinkel (€3.60) 2 in 1 pakje. heeft al 4 onruststokers gevangen. Amber 3 voorgesneden pakken kaas in plakken 500 gram €2,99 per pak bij de Vomar. Ik zie een verband! 😂
JeepeeB Dan ga je naar de Lego Store voor het Disney Kasteel, en dan toch met meer thuiskomen, heel gek, R2D2 en de grande piano sprongen zo ook in mijn handen 😂
celebrate1st Eindelijk de Lego achtbaan binnen. Kon hem niet laten liggen voor 252 Euro. Ook de Land Rover maar 135 Euro
ppc-anoniem-2 Nog een extra ticket voor The Book of Mormon, nog een vriend die mee wil! Echt, nu al zin in 😃
ArcovandenBroek https://apenheul.nl/het-park/50-jaar-apenheul Dit prachtige boek staat nu ook in de kast, echt een aanrader.
Johan Een lading vleesetende planten gekocht tegen de johanetende insecten. 😂 Ze jaren terug al eens als hobby gehad dus meteen een beetje doorgeslagen. 1 venus vliegenvanger, 3 soorten zonnedauw en 2 vetblad.