ppc-anoniem-2 nee deze was al prijzig genoeg, haha!
de M1 is op dit moment de topprocessor van Apple, en die rent rondjes om z’n Intel tegenhangers. Natuurlijk, tegen dedicated graphics zal die niet op kunnen, maar dat hoeft ook niet. Ik ben geen gamer of videograaf, maar grafisch moet ie wel wat kunnen. Dat kan de M1 gelukkig wel.
ik had op macrumors ook een discussie ergens, dat was iemand die zei dat ie geen M1 Mac ging kopen, omdat ie wilde wachten op M2. Omdat M1 niet sterk genoeg was. Terwijl dat het beste is dat Apple ooit heeft aangeboden qua processor. Met die denkwijze kun je bij M2 precies hetzelfde weer zeggen, en bij M3 ook. Omdat het beste nooit goed genoeg is. Maar voor wat ik wil, en op dit moment, is het beste van Apple meer dan goed genoeg voor mij, dus ik wacht niet op een opvolger.
ik vermoed overigens dat er bij WWDC hooguit een MacBook Pro wordt aangekondigd, en ik vermoed dat die prijzig gaat zijn. Dat geeft niet, dat is mijn gekozen iMac ook. Maar met thuiswerken en privé werkzaamheden kom ik dan weer uit op een MacBook, een extern scherm, een displayport kabel, een oplader en kabel, en een los toetsenbord en muis. Straks staat er één 24” scherm dat platter is dan mijn huidige, met een toetsenbord en een trackpad. Nice and clean.
20cent Ik wil ook zo’n nieuwe iMac maar ik heb hem in mijn setup niet nodig 😅 first world problem
snap ik helemaal. Ik heb dat bij heel veel Apple producten, maar op dit moment wordt vervanging van mijn pc gewoon nodig. Ik merk dat Big Sur bijvoorbeeld toch een aanslag is op het systeem.
nou ja, ik wacht vol spanning af. Nog een week of 2 /3 ongeveer.