OlympiaLooping Njit mee eens. Sterker nog, die muizen doen bij een vlugge blik meteen aan een ander park denken ๐
Jules Jules Voor de echte autoliefhebber: 't zijn Enkei EDR9 in 17x7 met Bridgestone Blizzaks in 225/65/17. ๐ Ze zitten erop! ๐
Johan Een laser engraver en wat electronica om hem om te bouwen naar iets wat met meer software overweg kan.
John Ik kocht een nieuwe NAS. Mโn oude was 2 bays. Nu ruimte voor 4 schijven. En nu al merkbaar een heel stuk sneller ๐
ppc-anoniem-2 Ja, echt heel mooi. Ook toffe details aan die trui en een hele sjieke afwerking! Thanks @Hjalmar ๐ค
JaydenCKO Dit telefoon hoesje van Europa-Park achtbanen, gekocht op de site Redbubble voor zoโn 20 euro!
Jules JaydenCKO Het is dat ik vanwege mijn werk echt een watervast hoesje nodig heb, want deze is wel heel leuk zeg.
JaydenCKO Jules Dat is wel jammer inderdaad. Je hebt er ook een van Phantasialand maar deze vond ik toffer, en de camera zat voor de baan van fly.
Jules JaydenCKO Ja, ik werk in de roeisport, dus ik laat mijn telefoon net iets te vaak vallen rondom iets te diep water of natte boten of mensen die spullen schoon staan te maken.
Joell Laatst de steentjes en instructie voor dit Lego model gekocht Heb nu net tevens alle steentjes besteld voor het Taron model
ppc-anoniem-2 een wasbeurt voor de tuit-mobiel . . . die bomen mogen al hun rommel wel bij zich houden ๐คจ
JaydenCKO Deze hele toffe poster van Symbolica gemaakt door (volgens mij) Sinasappelart! Je kan andere posters van hun vinden op spreadshirt (ik weet de precieze link niet).
Zingo JaydenCKO spreadshirt (ik weet de precieze link niet). https://shop.spreadshirt.nl/sinaasappelart/ ;-)
Vosje Ik heb m'n bejaarde iMac getrakteerd op extra werkgeheugen en een SSD. Valt er eindelijk weer mee te werken, yay!