Al een lange tijd zag ik muurtekeningen van @20cent voorbij komen, en ik wist al een lange tijd dat ik er ook graag één wilde hebben. Alleen woonde ik een aantal jaar in een huurchalet, dus een mooie tekening laten maken zou zonde zijn omdat ik er niet lang plezier van zou hebben. Eerder dit jaar heb ik samen met mijn vriendin (@_Marielle_ ) een huis gekocht met een toilet die zo verouderd was dat ie er gelijk wel uit kon.
Na een flinke verbouwing waar echt alles eruit gegaan is en ook alles nieuw er weer ingezet is, heb ik rekening gehouden met de plaatsing van de tegels zodat er een stuk glad gestucte muur voor Vincent vrij bleef zodat hij daar zijn kunstje kon doen. In overleg met hem hebben Mariëlle en ik een lijstje gemaakt met dingen wij belangrijk vinden, dingen als rodelen, Europa park en eten/drinken 🤗
Gisteren is Vincent heel de middag bezig geweest met het tekenen en stiften. Nieuwsgierig dat ik was ben ik natuurlijk ook zo nu en dan wezen gluren naar waar hij mee bezig was, maar na een paar uur was hij dan ook eindelijk klaar. Aanschouw het resultaat!!!
Ik kan gerust voor ons beiden spreken dat wij echt blij en trots zijn met het resultaat. Nu is het geen standaard toilet meer, maar is het ook echt ons toilet. Het enige nadeel is dat de bezoekmomenten nu iets langer duren, ik kan er echt heel lang naar blijven kijken. Vincent, nogmaals erg bedankt voor alle moeite!!!!