Zonder al te veel na te denken of een March Madness diagram te maken om de beste uit te kiezen kom ik op dit lijstje 😉
3. Escape from Gringotts -Universal Studios Orlando Tsja, misschien niet helemaal een darkride en ook niet helemaal de allerbeste der tijden, maar wel zeker een favoriet.
2. Pirates of the Caribbean: Battle for the Sunken Treasure -Shanghai Disneyland Heel heftig gedaan, prachtige animatronics, heerlijke soundtrack, supervette Special effects, immense sets, en een belachelijk tof Ride system.
1. Mystic. Manor. -Hong Kong Disneyland Zonder twijfel de favoriet, de stijl en stemming maken dit in mijn ogen de beste darkride. Mysterieus, schattig, spannend, meeslepend, en onverwachts. Iemand anders zal het niet eens zijn maar dit is mijn favoriet.
bonus: Na’vi River Journey -Disney’s Animal Kingdom Animal Kingdom is een relax park, daardoor krijg je attracties als Na’vi River Journey en shows als Rivers of Light. Je komt er om uit te rusten en te bewonderen. En dan die imposante animatronic, wauw.