Eftelflags Nou, ik kan je melden dat ik anders flink baalde toen ik de eerste keer naar Toverland ging en er bij de ingang vermeld stond dat de Boosterbike die dag helaas gesloten was, iets wat ik meerdere gezinnen om me heen ook hoorde zeggen bij dat bord. Ook de enige niet-pretparkfan vriend die Toverland toen al kende (net na de opening van de Magische Vallei geloof ik) noemde expliciet dat die baan de favoriete attractie van zijn gezelschap was. Ik heb het idee dat de baan vooral vanwege het unieke motorzitje vrij populair is/blijft.
Het doorzichtige schermpje met het logo ziet er uit als een verbetering ten opzichte van de originele trein, al ben ik het ermee eens dat het jammer is dat ze niet de kans hebben aangegrepen om er gelijk een trein in thema van te maken. Ik vond zelf een vliegende bezemstelen-ontwerp altijd wel passen bij Toverland, zeker nu de baan goed te zien is vanuit het entreegebied.
Simon Maar het duurste ervan, de tweede trein, hebben ze nu al.
En hoeveel kost zo'n nieuwe trein dan ongeveer? Het zal nu overigens wel even duren voordat ze eventueel doorpakken met een switchtrack e.d. ik neem aan dat deze trein nog voor de corona-crisis besteld is?