Progress Ik krijg op basis van deze cijfers toch de indruk dat er ook eventueel een financieel spel achter zit waarbij winst gedrukt wordt om eventueel winstbelasting te beperken en ook bepaalde financiers meer te gebruiken dan anderen.
Ik denk dat 't park een wonderbaarlijk goed jaar kan draaien en we dat dan toch hoogstens terug zullen zien in afgeloste schulden. Ik ben niet bekend met 't in 2019 aangekochte grondstuk waar ze aan refereren, maar dat zijn niet stappen die je zet als je geen toekomstplannen hebt die je binnen de komende jaren gaat doorzetten (of dacht door te zetten voor de Coronacrisis). Uit 't stuk blijkt namelijk dat betalingen rond grondaankopen voor dit jaar gewoon zijn aangepast, wat me doet vermoeden dat dit in 2019 eventueel ook een optie was en ze ze ondanks een tegenvallende zomer alsnog gedaan hebben.
Dat gezegd hebbende, ondanks dat ze volgens de directie continuïteit kunnen waarborgen is "hierdoor resulteert een materiële onzekerheid ten aanzien van de continuïteit van de organisatie als gevolg van de coronacrisis" een zorgelijke zin. Dit wil je als bedrijf niet in je jaarverslag hoeven zetten.