Annuh Ik snap je wel. Ik probeer ook juist het positieve te benadrukken, er is al zoveel negativiteit.
Hjalmar Plaatjes dat het mis gaat is natuurlijk makkelijk scoren online. Je kan legio foto's maken dat het prima gaat, maar die boeien weinig mensen... Vooral Looopings heeft hier een handje van de afgelopen weken bij de Efteling. Elk drukker punt wordt direct de bodem in geboord.
Vrijdag had ik een foto gemaakt en op twitter gezet van mensen die in Fabula Restaurant schuilen in noodweer (onweer, windstoten en zeer harde regen) met een mondkapje op, uitgedeeld door de Efteling. De Efteling heeft een prima 'slecht weer plan' momenteel. Die ongetwijfeld doorgenomen en goedgekeurd is met de veiligheidsregio. Waarbij direct alle, maar dan ook echt alle, beschikbare overdekte locatie's open gegooid worden. Evenementen hallen (voorbeelden: Droomvlucht zaal, Fata Morgana zaal, foyer Efteling Theater), gesloten restaurants (Pinnokio en Witte Paard bijvoorbeeld) Persoonlijk vind ik dit juist hartstikke goed en zeer goed voorbereid. In luttele momenten kan je overal schuilen. Looopings pakt vervolgens mijn foto, en plaats een eigen tweet waarbij ze de Efteling weer eens de grond in boort omdat de mensen voor de ingang niet 1,5m afstand hielden bij de ingang van het gebouw. Tijdens noodweer. Met alle een mondkapje. Wat goedgekeurd is door de veiligheidsregio.... Tja...