The_Real_Infernape Disney kan wel inpakken met Illuminations. Er is een nieuwe lichtshow waar ik uren naar kan staren 😛
Thrillseekster DAN2019 Klopt, maar die vind ik zelf bijzonder goedkoop en niet fraai ogen. Deze wel! Dus van mij mag de buurman ook wel een nette upgrade krijgen ;-)
The_Bullgod DAN2019 Zou best kunnen, want TPR heeft wel eens vaker van dit soort hele speciale uitjes, voor hun harde kern. Maar ik dacht altijd dat Robb een veel stevigere man was dan deze persoon.
BasD Ik denk het niet hoor, dan zal hij het ongetwijfeld van de daken hebben geschreeuwd en ik heb niets voorbij zien komen. Ik kan wel zeggen dat ik stikjaloers ben.
The_Bullgod BasD dan zal hij het ongetwijfeld van de daken hebben geschreeuwd Misschien dat TPR hier een geheimhoudingsverklaring voor heeft moeten tekenen?
Convival Ik vind de man wat weghebben van de Senior Director Creative Development van Universal. Lijkt mij ook een stuk reëeler.
Joris Dino animatronics van dermate kwaliteit, die 20 jaar mee moeten gaan. Dit moet bijna wel voor Universal zijn? Je ziet ook een dino die op een rails mee kan lopen. Zou het voor deze coaster zijn? Adam zelf is bezig met een raptor pak..
The_Bullgod Joris Omdat deze animatronic 20 jaar mee moet gaan, zal het idd wel voor een pretpark zijn en niet voor een show als Walking With Dinosaurs, maar ook die animatronics moeten lang mee gaan. Maar ik dacht dat Universal voor deze nieuwe Jurassic World achtbaan alleen Raptors zou hebben en geen T-Rex. Of krijgen we hier nog een verrassing?
scagen Joris Je ziet ook een dino die op een rails mee kan lopen. De animatronic waar je Adem naast ziet is dezelfde maar dan nog stationair. Op de Computer animatie kan je de rails ook al zien 😉 )
Hjalmar The_Bullgod Vergeet niet dat Beijing nog een enorme darkride krijgt met full-size dinosaurussen.