Ik vond de tijdindeling van de podcast niet helemaal geweldig. Het ging bijna 45 minuten over hoe geweldig ze de attractie vonden. Ik had stiekem ook gehoopt dat er wat kritischer werd gekeken naar de attractie en dat er wat algemene feitjes werden besproken;
Feitjes: lengte, capaciteit, hoogte -> ze zijn ondergrondsgegaan omdat ze niet hogen mochten, waarom?
Vergelijkingen: Hoe hoog zijn andere divecoasters, wat maakt de baron beter dan die attracties? Is de Baron echt zoveel beter? Wat zijn de gemiddelde stats van de andere dive coasters? Welke andere divecoasters zijn er?
Ook niks gehoord over Paul van Gorcum en de knipoog naar bassie en adriaan.
Ook niks over de werking van de kaartjes, bovengrondse kompels en bagage en accessoiresbakken. Wat had volgens KB dan de oplossing geweest voor het bagageprobleem?
Het verhaal zit in mijn ogen in de weg van de attractie. Dit is één van de weinige achtbanen ter wereld met een voorshow. Waarom hebben ze hier voor gekozen? Wat zijn de +jes en de -tjes mbt de voorshow.
Dit geeft alleen even aan hoe ik de aflevering heb ervaren. Ik vind KB echt een super podcast die ik iedere week met plezier luister. Ook de Efteling kom ik erg graag. Wat vinden jullie? Kunnen jullie je een beetje vinden in mijn opbouwende kritiek? 😄