elmarwouters Ik zweer al jaren bij Trans-IP, fijn bedrijf en goede service. Ik ben in het bezig van +- 30 domeinnamen en een BladeVPS, zou echt niet anders willen.
Daffie Ik zit bij loopid. 30 euro per jaar. Communicatie wat moeizaam; maar doorgaans heb je dat niet nodig. Werkt verder prima
broodje123 MrRC Precies. Kan misschien nog wel meer dan Wordpress, gebruiksvriendelijk, en marketing tools en alles in een. Ik gebruik het ook al jaren 🙂
John Ik heb ook een Blade VPS (de X4 variant) draaien bij TransIP. Evenals een aantal domeinnamen voor mezelf en voor klanten. Voor jouw gebruik lijkt me een VPS niet nodig maar ik word op Facebook kapot getarget door Vimexx. Misschien is dat iets voor je @DAN2019? Ik weet niet wat je precies nodig hebt en wat je host, maar zou interessant kunnen zijn: https://www.vimexx.nl/webhosting
DAN2019 John naast ik heb ook een eigen server, weet niet of het geschikt is voor mijn website. Server is van Synology. Zit te denken om via mijn server te laten draaien, maar eerlijk gezegd heb ik geen verstand van.
Tonnie DAN2019 Zit te denken om via mijn server te laten draaien, maar eerlijk gezegd heb ik geen verstand van. Niet aan beginnen dan. DAN2019 Marvin Goeie vraag. welke is beter. Hosting en of Cloud opslag. (echter ik heb een server, weet niet of ik deze kan combineren? maar daar heb ik geen verstand van) Wat doe je met de opslag? zijn het foto's oid die je graag wilt behouden als backup, of is het een foto archief van heel veel data die overal en nergens gepubliceerd worden?
Marvin Ik heb zelf mijn domeinnamen en hosting bij Versio draaien. Op zich met een te groot pakket maar als ik wil downgraden moet ik een nieuw abonnement afsluiten en dus ook alles gaan verhuizen en daar heb ik eigenlijk niet zo'n trek in dus ik laat het maar zo. Ik betaal dus €3,99 per maand voor de hosting, maar het kan al vanaf €0,50 per maand. Het is niet de snelste host, maar voor mij werkt het. De klantenservice reageert altijd snel en goed in ieder geval. Kijk hier maar eens https://www.versio.nl/webhosting
Marvin Ik heb zelf 30GB maar dat zou voor jou dan inderdaad te weinig zijn. Al vraag ik me af of je op zo'n soort hosting wel 70GB online wil houden? Is het echt om een website te hosting of ben je gewoon op zoek naar cloud opslag?
DAN2019 Marvin Goeie vraag. welke is beter. Hosting en of Cloud opslag. (echter ik heb een server, weet niet of ik deze kan combineren? maar daar heb ik geen verstand van)
DAN2019 Tonnie Ik kom erachter dat ik ook een backup maakt voor mijn website en word in webruimte opgeslagen. voor al mijn fotos heb ik een eigen server en daar bewaar ik die.
tuindwerg Ik ben al jaren fan van pcextreme.nl. 🙂 Fijne klantenservice! Wel hebben ze dit jaar voor een aantal pakketten de prijs extreem omhoog gegooid, dat was wel even een tegenvaller.
DAN2019 tuindwerg Dat was mijn eerste host en toen werd mij te duur en ben overgestapt naar www.one.com tot nu toe prima service. in engels en nederlands is ook weer fijne.
Manus Ik gebruik al heel erg lang https://www.webreus.nl/ zonder problemen. (afkloppen 😛) Ik betaal 20€/jaar voor 50GB opslag.
ppc-anoniem-2 Ik zit al een paar jaar bij TransIP en dat bevalt prima, ik denk dat ik wel kleiner (en goedkoper) zou kunnen maar ergens vind ik de staibiliteit en duidelijkheid bij TransIP ook wel iets prettigs. En voor die 8 euro per maand (dacht ik) ook niet heel erg shoppen.