Is die avondopenstelling alleen voor abonnees dan? Ik heb geen abo maar zou best interesse hebben om een avondje door het park te struinen.
Efteling abonnementhouders pre-opening met corona maatregelen
Japio Er is officieel nog niets over bekend gemaakt, Je zal er vast een kaartje voor kunnen kopen, het is een aanname vanuit mij, door de beperkte uren lijkt het mij ideaal richting abbo houders die daarmee mee ruimte krijgen, en ik verwacht dat je overdag mee "losse kaartjes" bezoekers zal zien en in de avond meer abbo houders.
Ik zou dat geen slechte oplossing vinden eigenlijk. Abonnees krijgen een mooi extraatje, namelijk hun zo geliefde avondopenstellingen. Hopelijk niet éxclusief voor abonnees, want ik ben de enige van het gezin met een abo.
- Bijgewerkt
Leuk zo’n avond opening. Maar ik ben erg benieuwd hoe dat in de praktijk gaat. Wordt in dat uur het hele park schoongeveegd? En wordt het niet een enorme puinhoop met de vertrekkende meute en de arriverende avondgasten?
Piet_Verdriet Ik denk dat ze hetzelfde systeem hanteren als bij andere evenementen na sluitingstijd. Dan sluit het park ook om 18u en opent het weer voor de speciale gasten om 19u. Ik vermoed dat ze dan echt het park snel uitkammen.
Ik ben toch wel benieuwd hoe de wisseling er op de parkeerplaats uit gaat zien. Met het huidige parkeerbeleid worden er om-en-om rijen vrij gelaten, met als gevolg dat er deze dagen zelfs op vak K geparkeerd wordt.
De Efteling heeft zojuist bekend gemaakt dat de avond openstelling op vrijdag en zaterdag in juni exclusief voor abonnementhouders zal zijn.
De avondopenstelling in juli en augustus lijken voor iedereen beschikbaar te worden.