gjee Ik denk (K)niesende Kniesoor, maar ik kan je niet uitleggen waar de zangers op slaan. Hij gebruikt wel Bluetooth om je locatie te peilen.
Frederik Japio klopt! Ik had de "kniezende" er niet voorgezet, maar gewoon aan k(nies)oor gedacht gjee Japio was ne net voor 🙂.
Robkuh84 Het eind van het brood is een kapje. En dan lijkt het mij dat we opzoek zijn naar een roodkapje dat niet bang is voor de boze wolf?
Frederik Gaat het hier om de locomotief Aagje? Dan verwijst de omschrijving naar een nieuwsgierig aagje.
EdwinL Frederik Ik kom uit op Ruigrijk Efteling gebied een rijk dat je terug kunt vinden in Oostende Ik zit hier dan voornamelijk op Oost te letten. Dus Oosterpark wat nu Ruigrijk is.
Frederik EdwinL Helaas onjuist, maar ik zie ook net dat ik een foutje heb gemaakt in mijn omschrijving. Ik heb 'm even aangepast. voor de duidelijkheid, de plaatsnaam in mijn crypto was eerst Oostende.
Robkuh84 Om het spel in beweging te houden (of andere op ideeën te brengen): Beertsenhoven bestaat uit 20 inwoners en bestaat uit 5 boerderijen. Ik verwacht dus niet dat we hier echt iets kunnen vinden. Ik verwacht dat we moeten puzzelen met de letters om een gebied te vinden? Ik kom even niet verder dan de letter B O S en dus ga ik maar voor Bosrijk
Frederik Het gaat niet om bos, maar puzzelen met de letters wel. Even verder kijken wat er in beert senhoven terug te vinden is.