Robkuh84 Eftelabbo Het is niet de bedoeling dat je gewoon maar attracties begint op te noemen in de hoop dat er een keer de juiste bij zit. één van de vereiste van dit spel is dat je je antwoord uitlegt. Zonder uitleg is het antwoord simpelweg ongeldig. Dit dus om een wilde gok te voorkomen. Zie eerste bericht met de spelregels.
Frederik celebrate1st Mooi gevonden! maar helaas niet wat ik zoek. Ik het eigenlijk een textueel cryptogram in een afbeelding gegoten. Ik had eerst het idee om 'm op deze manier voor te stellen. eens kijken of dit werkt als hint.
Robkuh84 Op naar de volgende: Deze Engelse band is een hele mond vol, al zijn ze maar met z'n 4e. Je moet/mag vertalen.
Frederik Gaat het hier over The Beatles = meikevers die Max & Moritz in de mond van Oompje Gijs doen? https://www.efteling.com/nl/blog/backstage/20200602-wachtrij-app-max-moritz
Robkuh84 Frederik Probeer hier nog maar even verder mee te puzzelen om de gehele en juiste oplossing te vinden 😉
Japio Fang de meikeivers, dat spelletje? Beatles = meikevers dan, fang is een hoektand en daar heb je er 4 van in je mond?
Eftelabbo Japio R in G geschreven: is dus Ring L in G geschreven: is dus Ling En dan om ik uit op Ringeling. Een niet meer bestaand spelletje in de game gallery
pretparkgekkie05-10 nevelig_nat Willem van der Decken? Is een Verre voorouder want leefde in het verleden. Hij hechtte geen normen ofwaarden aan dat je bij pasen niet mocht wegvaren?