herman116 Draak lichtgeraakt? Misschien wat vergezocht maar het is een vliegend roof beest achtig iets. En hij zit op het Chinese muurtje van de voorganger dat niet oorspronkelijk voor hem gemaakt is.
Robkuh84 Helaas, het is een kwestie van de 4 worden vervangen. Wat betreft locatie zit je met Chinees wel in de buurt
Amelie Ik kom (via Eftepedia) op Gedenkzuil. Je = ge Afvragen = denk Roofvogel = uil Alleen die z kan ik niet plaatsen
Robkuh84 Helemaal goed en zelfs de Z heb je toch aardig opgelost. Als je iets plaatst, dan zet (Z) je het er neer. Jouw beurt!
Amelie Ah eindelijk. Hier dan weer een nieuwe opgave: Hiermee maak je - gekostumeerd - mooie kapsels op de middelbare school
gjee Vogel Rok? Middelbare school = VO (Voortgezet onderwijs) Om kapsels te maken = Gel Gekostumeerd = (in een) Rok
Amelie Ja goed! Rok is ook een ander woord voor rokkostuum. (Sorry voor de late reactie.) Jij mag, Gjee!
Aurelius Een mallemolen is een carrousel - met dank aan de onovertroffen Heddy Lester - en een Koninklijk onderkomen is een paleis. Het Carrouselpaleis!
The_Real_Infernape Het enige wat ik eruit haal is dat dit een gulden snede verhouding is. Maar verder dan dat kom ik ook niet
Maik Aurelius Ik zou dan denken aan Gulden Gaarde, maar geen idee waar 'gaarde' dan vandaan moet komen.
Marvin Maik Ik zou dan denken aan Gulden Gaarde, maar geen idee waar 'gaarde' dan vandaan moet komen. Ik zat precies hetzelfde te denken. Daarna heb ik net nog even berekend of de verhouding van deze gulden snede niet overeenkwam met het boven en ondergrondse deel van de first drop van de Baron, maar helaas 😛