Robkuh84 Aurelius Dit kan natuurlijk best veel zijn. Even een eerste poging: Een bos met water, dan kom ik uit bij het Zompenwoud in droomvlucht.
BasD Ik ben een totale Efteling noob, dus wat ik roep zal wel helemaal niet bestaan, maar ik zie een W onder een bos of een woud, dus misschien Wonderbos? Of Wonderwoud?
BasD Haha, sorry, zoals gezegd echt een noob en compleet onverwacht goed geraden, ik kan nu niets verzinnen. Ik ga er zo in de trein nog even goed over nadenken, als er iemand anders is die er daarvoor eentje plaatst is dat helemaal prima.
BasD Excuses voor de vertraging, maar daar komt ie: Driehonderdveertienduizend Hij is niet van een heel hoog niveau hoor.
Amelie Misschien nogal vergezocht, maar ik moet denken aan de mist in oa het zompenwoud. M is t, wat er 2 gelijke letters van maakt.
Aurelius Creatief gevonden, maar we moeten toch echt terug! Liampie nam het rekenwerk al voor zijn rekening (en Amelie deed al een groot deel van het taalwerk). A = 69,40 cm En als dat waar is, dan geldt ook: 69,40 cm = A
Aurelius In een cryptogame is niets te ver gezocht toch? Maar het is niet het antwoord dat ik (dichtbij of ver) zocht 🙂 Als het over de taalkundige boeg niet lukt, moeten we het wellicht proberen over de wiskundige boeg!
Japio Liampie A = 69,40 cm En daar weer de wortel van levert (afgerond) 8,3 op. Als we die letters uit het alfabet pakken hebben we de H en de C. Dat zijn nog geen 2 gelijke letters...