Robkuh84 Leuk bedacht Japio, maar moet toch eerlijk bekennen dat ik de oplossing van Jasper nog mooier vind 😅
Japio Robkuh84 Leuk bedacht Japio, maar moet toch eerlijk bekennen dat ik de oplossing van Jasper nog mooier vind Daar ben ik het stiekem ook wel mee eens, haha. Toch heeft Maik zijn beurt eerlijk verdiend.
Jasper Nu hoop ik zelf dat ik niets te vergezocht maak😅. Een vader en Engelse pruimen zouden in Hugo's woonkamer wel eens anders kunnen lijken
Japio Smulpaap? Pruimen zijn in het Engels 'Plums', als we dit omdraaien (wat in Hugo's huiskamer gebeurt), krijg je Smulp, met daarachter een omgedraaide pa(a).
Maik Ik zat nog te denken aan Slimme Toon, al bevatten de omschrijvingen dat niet echt synoniemen. Maar hij slaat precies elk kwartier op de klok en was een deugniet.
Japio Maik Dit is helaas niet de oplossing. We zoeken wel een karakter inderdaad, dat met een en ander te maken heeft.
Liampie Is het Pardoes? Pardoes betekent plotseling; lijkt enigszins op 'precies op tijd' Pardoes is een doerak/deugniet
Japio Liampie Nee, die is het ook niet. Je manier van denken is wel de juiste. Met deze hint zou je het toch op je sloffen moeten kunnen raden Edit: ik besef me nu dat Pardoes ook sloffen draagt, maar die is het dus niet
The_Real_Infernape Is het Moritz? door al die koekoeksklokken zal hij vast goed op de tijd kunnen letten, hij is een deugniet en hij draagt in tegenstelling tot Max wel soort van sloffen/schoenen
Japio The_Real_Infernape Nee, helaas. Jullie zitten allemaal erg koud, al is dat wel waar dit personage zich bevindt.
Yola Japio Ik denk dat het de Onverlaat is uit Het meisje met de zwavelstokjes. Onverlaat is niet te laat, is precies op tijd. En het betekent ook 'een doerak'