Ron MrRC Het is je in ieder geval weer gelukt om het spel weer omhoog te schoppen. Maar met jouw ervaring in dit spel zou je toch beter moeten weten. Zoek het eens bij Zierer 😉 Edit: Zoals @Simon dus heeft gedaan en ook het goede antwoord heeft gegeven.
NielsB Zoals Ron eerder aangeven had is dit inderdaad het juiste antwoord. Ik ga hier natuurlijk niet over zeuren dat de goedkeuring van iemand anders komt.
Timmmvs MrRC Niet vervelend bedoeld, maar misschien is het leuk om ook anderen een keer de mogelijkheid te geven om te raden/een nieuwe te plaatsen.
MrRC Timmmvs Niet vervelend bedoeld, maar misschien is het leuk om ook anderen een keer de mogelijkheid te geven om te raden/een nieuwe te plaatsen. Ja hoor , geen probleem. Ik was toevallig thuis vandaag. Als ik accoord heb van de poster , dan mag jij een nieuwe plaatsen.
The_Real_Infernape MrRC heeft het goed, veel te goed trouwens. Ik stel voor dat Sjaak even een paar andere mensen moet laten raden 😉 Anyway jij mag de volgende doen Timmmvs
Michael MrRC Als ik accoord heb van de poster , dan mag jij een nieuwe plaatsen. Zo werkt het niet, jij plaatst gewoon een nieuwe en dan raad je de volgende tien gewoon even niet mee. Zodat andere een kans hebben om te raden ipv iets te plaatsen.