Je hebt gelijk wat betreft het vergeten te plaatsen van nieuwe opgaves, maar normaal plaatst iemand anders dan wel een andere opgave en gaan we verder. Sinds de start van dit spelletje een kleine 3 jaar geleden was dit bij mijn weten de eerste keer dat ik vergeten ben een nieuwe opgave te plaatsen na tientallen opgaves geraden te hebben. Ik had de opgave aan het einde van de dag geraden en de gedachte om de volgende dag een nieuwe te plaatsen. Dat ben ik vergeten en het topic was inmiddels al naar beneden gezakt dus heb ik er op die manier ook niet meer aan gedacht, ondanks dat ik regelmatig online ben geweest in die twee dagen.
In plaats dat er dan iemand gewoon een nieuwe opgave plaatst, lijkt het er op dat er iemand gerapporteerd heeft dat er geen nieuwe opgave geplaatst is. Vervolgens heeft Tonnie al met een belerend berichtje een nieuwe opgave geplaatst. Daar is hij beheerder voor dus prima, maar dan hoef ik er daarna niet nog een tweede keer persoonlijk op aangesproken te worden. Je reageert met mijn naam en geeft aan dat 'jij' een nieuwe opgave moet plaatsen, dus het kwam wel zo over.
Ik geloof niet dat iemand twee keer persoonlijk aangesproken is op het vergeten te plaatsen van een nieuwe opgave. Dus dat schoot wel even in het verkeerde keelgat. Fijn dat je aangeeft dat het kennelijk dus niet persoonlijk bedoeld was.
Laten we snel verder gaan met de nieuwe opgave. Het gaat nog steeds om deze: