Jules Hier op een opgave om te voorkomen dat 't spel stilvalt, maar laten we allemaal proberen te voorkomen dat dit vaker gebeurd, want dit is voor andere deelnemers niet leuk. Marciano was er nota bene pijlsnel bij om 't antwoord te bevestigen.
Amber Jules daarom geef ik ook mijn beurt door.. beter dit dan dat ik pas iets uitzoek als ik weer tijd ervoor heb. 😉..
Meint Amber Of je raadt gewoon een ronde niet mee als je zo weinig tijd hebt. Foto van de eerste de beste achtbaan van RCDB plukken en hier op het forum gooien kost minder dan 2 minuten.
Jules Amber Het beste is niet antwoorden als je niet de tijd kunt vinden het spel gaande te houden. In de tijd dat je die reactie tikte had je ook een willekeurige achtbaanfoto kunnen posten.
MrRC Nou was niet zo moeilijk. (binnen 1 minuut) Draaiende karretjes en Wacky Worm track style. Bleven er maar 2 over en dit is de juiste : Roller Coaster @ Tekirdağ Park https://rcdb.com/20098.htm
MrRC Erik €uro-Coaster van Buwalda & Fackler. Ik zal het maar goedkeuren. Ook al ontbreekt het park. De volgende is voor jou.
Stijngeene MrRC misschien vergis ik me, maar dit is toch een kermis baan? Die staat toch sowieso niet in een specifiek park? Hoe had Erik dan ooit een park kunnen noemen?
Niek MrRC Ik zal het maar goedkeuren. Ook al ontbreekt het park. De volgende is voor jou. Zoals je kunt lezen in de mail wordt je manier van spelen niet gewaardeerd en is dit niet in lijn met de afspraken die we eerder hebben gemaakt. Je deelname aan dit spel is tot 13-06-2022 gestaakt. Vanaf die datum mag je weer deelnemen. Voor verdere vragen of opmerkingen kun je reageren op de mail die vanochtend naar je is gestuurd.
MrRC Stijngeene Als je €uro-Coaster ingeeft in RCDB.com staat het laatste park bekend en daar had je ook kunnen zien dat de foto overeenkwam met wat de opgave is.