Michael @MrRC het is een tijd goed gegaan, maar dit gaat helemaal nergens over. Deze baan is geraden en de beurt is voor @Ron. Als je hierover nog iets wilt zeggen kan je mailen op team@pretpark.club. Ik raad je aan deze manier van spelen per direct te staken anders zal dat opnieuw gevolgen hebben voor je deelname aan dit en/of andere spellen op het forum.
Meint Philosopher Helaas, dat is niet juist. Qua land zit je al wel goed, om maar een klein hintje te geven.
Erik Je maakt het niet makkelijk met die kleine afbeelding en dat watermerk. 😅 Is het Flying Ace Aerial Chase van Kings Island?
Stijngeene Erik oh haha, het is inderdaad een erg kleine afbeelding. Ik zal kijken of iemand hem raadt, en anders zal ik een wat grotere posten. Dit antwoord is jammer genoeg fout
Stijngeene Erik oh oeps, ik zie nu pas dat deze baan dezelfde is als die ik bedoelde, maar dan met de nieuwe naam en kleurenschema. Ik doelde op rugrats runaway raptor, maar ik zag net pas dat dit dezelfde banen zijn. Dus deze is goed! Mijn excuses 😅