Michael Is het nou echt nodig om in een topic dat al regelmatig ontspoort is toch op deze manier even je gram te willen halen? Het siert je niet en is nergens goed voor. Zo te lezen heeft Dennis een foutje gemaakt met citeren en is daardoor wat verwarring ontstaan. Kan gebeuren, hoewel ik goed kan begrijpen dat met de manier van vragen je ook wat geïrriteerd antwoord gaat geven.
Naja, what the fuck heb ik nou weer gedaan dan? Ik zie Dennis een reactie geven, waarin hij uithaalt naar MrRC, waarbij zijn beredenering naar mijn inziens niet klopt. Ik geef daar gewoon een reactie op ("volgens mij haal je iets door de war"). Dat kan gebeuren. Ik had verder geen slechte bedoelingen daarmee. Dennis was alleen al de derde persoon die MrRC aansprak (en dan kan je je afvragen of het dan nog wel nodig is), met een reden die niet klopt. Dat vind ik niet fair naar MrRC. Nogmaals, ik bedoelde er niets vijandigs mee naar @Dennis .
Alleen krijg ik daar weer een reactie op die wel ontzettend vijandig op mij over komt en volgens mij ook niet echt op het punt slaat waar het om ging. Ja, dan kan je een reactie terug verwachten. En natuurlijk heb ik het nu weer gedaan.