Michael MrRC en als dat wel zo is, dan is dat ook geen ramp. Blijkbaar is de behoefte om dit spel te spelen blijkbaar niet zo groot. Dat heb we je inmiddels al een paar keer via mail proberen uit te leggen. Een spelletje is na een jaar ook een keer klaar voor de meeste mensen. Ik wil je verzoeken om niet langer dit soort berichten met een insteek als “schiet nou eens op” of “ik wil een nieuwe opgave maar mag het zelf niet meer doen” te plaatsen. Ze dragen niets bij aan het topic. De deelnemer die aan de beurt is meldt zich vanzelf wel.
pifpoefpaf123 MrRC Hallo Sjaak, ik ben nog net op tijd 😀 Nog 38 minuten op de klok. Zie hier de volgende: Enkele mooie trims! Veel succes!
rick1898 pifpoefpaf123 Dat lijkt me Cobra's Curse in Busch Gardens Tampa te zijn. Wanneer ik het goed heb, mag iemand anders mijn beurt overnemen! 🙂
Michael rick1898 Wanneer ik het goed heb, mag iemand anders mijn beurt overnemen Doe dan niet mee met dit spel. Je plaatst de volgende of je doet niet mee. Dan blijft het voor iedereen leuk die wilt mee spelen.
Michael Verzoek aan @rick1898 om een nieuwe opgave te plaatsen. Andere deelnemers moeten de 48 uur wachten.
rick1898 Excuus, ik zal vanaf nu niet meer meespelen i.v.m. het niet actief volgen van het forum. Succes met raden. 🙂
Cerveza Ik zal het zekere voor het onzekere nemen en de hele rambam opnoemen. Cyclone - Nicco Park (Calcutta, West-Bengal, India)