Marco Ook ik heb weer een kunstwerkje gemaakt Omdat we toch nog niet op vakantie kunnen π Een lancering na wat vuur en explosieven, dat is nog nooit door een ander park gedaan π Prima stats En vooral een capaciteit om flink wat volk door je machine heen te kunnen douwen. Veel plezier met stemmen iedereen!!
Michael Dit was supertof om te doen, hoe maken jullie die mooie screenshots? Ik moet nog een hoop leren over OpenRCT2. Maar man man man, wat was het lang geleden dat ik RCT2 heb gespeeld. En hoe tof nog steeds. Mijn screenshots: Dank je wel @msnguy voor de organisatie, heel erg tof!
Marvin Mijn creatie deze ronde: Power Surge! Een piekspanning die de vlammen uit de energiecentrale laat slaan schiet de trein direct een Inverted Tophat in waarna vele nog vele en inversies volgen met op het einde nog een "plons" in het koelbad van de centrale.
Glenneke Vorige keer opteerde ik voor een Arrow in berggeiten- en raclettethema. Natuurlijk mag een B&M launched coaster er wat hipper uit zien, dus vandaag presenteer ik jullie Skyscraper, een race door de binnenstad van Skyscraper City. De rit start in het hoofdkantoor van 'The Skyscraper Times' en bevat in totaal zeven inversies. Dat zijn achtereenvolgens een inline twist, een verticale looping, een Cobra Roll, een Roll Over en nog een inline twist vlak voor de eindremmen. Skyscraper is bovendien helemaal mee met de tijd: de wachtruimte laat social distancing toe en de decoratie bevat meer plexiglas dan een gemiddeld winkelcentrum anno 2020. Wie niet durft, kan van op een centraal pleintje overigens naar de voorbijrazende treinen staren π
Liampie Net als vorige keer lukte het me niet om aanwezig te zijn, maar lijkt me leuk om eens mee te doen. Ook leuk om een paar old timers mee te zien doen! Heb je nog oude parken uit de TP-tijd, Michael?
ppc-anoniem-2 Ik heb offline wel mee gedaan omdat ik de uitdaging wel mooi vond en daar is toen dit bouwwerk uit gekomen. Escape from Arkham een baan van een kleine 1050 meter met slechts 9 inversies. Helaas dus niet voor de prijzen maar wel tof om te proberen. Maandag ga ik mijn beoordeling invullen. Maar er zitten leuke bouwsels bij!
Marvin En hier is het stemformulier op verzoek van @msnguy! Succes allemaal π [renderscript]<script src="https://static.airtable.com/js/embed/embed_snippet_v1.js"></script><iframe class="airtable-embed airtable-dynamic-height" src="https://airtable.com/embed/shr8zV7Zv3FfgmQ4j?backgroundColor=gray&prefill_Wat is je forumnaam op pretpark.club?=%%USERNAME%%" frameborder="0" onmousewheel="" width="100%" height="984" style="background: transparent; border: 1px solid #ccc;"></iframe>[/renderscript]
msnguy Zingo Ik ga ervan uit dat ik bij mijzelf overal 1 ster diende in te vullen? Ja, vervolgens kan ik bij deze software handmatig die 1-tjes verwijderen op jouw eigen creatie en scheelt het mij straks rekenwerk π .
Glenneke Zo, ook mijn stem is binnen! Ik ben een beetje allergisch aan rode statistieken en dat weerspiegelt zich bij sommige banen in de punten voor realisme, maar toch zijn er enkele pareltjes bij π . Succes allemaal!
Coaster-GEOFF Glenneke Goed punt Glenn, had er stiekem totaal niet op gelet... Een goede achtbaan is volgens mij toch ook wel de basis natuurlijk π
Marco Ik probeer daar altijd wel rekening mee te houden. Zelf ben ik absoluut niet goed in thematisatie en kan ik ook behoorlijk geΓ―rriteerd raken als ik veel daken en muren moet maken. Daarnaast vind ik het wel erg leuk om goede stats te maken en hoge capaciteit.
msnguy Marco Daarnaast vind ik het wel erg leuk om goede stats te maken en hoge capaciteit. Ik moest zelfs een server-side bug voor je fixen zodat je jouw capaciteit kon testen π Het aantal stemmers valt nogal tegen tot nu toe. Stem dus allen! Het is makkelijker dan de vorige keer, dus stemt u allen! π
Michael Zo, ook even gestemd! Nogmaals dank @msnguy voor het organiseren. Ook al heb je aangegeven dat dit de laatste was, het smaakt wel naar meer!
ppc-anoniem-2 Gestemd! Zaten mooie creaties bij, wel grappig om te zien dat je overal ook de grote elementen terug zag! Ja spannende challenge!