ArcovandenBroek Alweer gefeliciteerd Meint, nerd! ๐ Ik ben blij met m'n 11de plaats, na Aziรซ ging ik weer hard omlaag. Bedankt weer Glenn, erg leuk! ๐
Cornelius Dank voor de leuke quiz! Meint heeft โt me moeilijk gemaakt, van harte gefeliciteerd! Themepark.INC top 2, ik ben niet ontevreden ๐
ppc-anoniem-1 Door het ontbreken van de Disney ronde deze keer een mooie 14e plaats, enorm veel plezier gehad met het invullen. ๐ @Meint gefelicteerd! En @Glenneke enorm bedankt voor deze super toffe quiz ๐
Glenneke Gefeliciteerd aan de Themepark.inc crew voor de mooie eerste en tweede notering! En iedereen bedankt voor de deelnames. Ik had nooit verwacht dat we met dit zomerse weer aan 69 deelnemers zouden komen ๐ฎ
Meint Dat was spannend zeg. In het begin een Roller Coaster Friends member (denk ik) die het een stukje beter en vooral sneller deed dan ik, en op het laatst @Cornelius die gestaag op mij inliep. Desondanks weer een mooie 1ste plaats weten te behalen! Opnieuw dank aan @Glenneke voor het organizeren. Het was weer leuk!
Flying_Bryan Paar domme fouten gemaakt: gedeelde 8ste plek deze keer๐ Thanks again voor de moeite! Zondag ga ik voor een hogere notering haha.
Hjalmar 8ste plek ben ik niet ontevreden mee, aantal stomme fouten gemaakt door te snel te willen ๐ฌ
Bobske Bedankt voor wederom een interessante quiz met goeie vragen! Mocht een 38e plek noteren, vooral de Europese parken vragen vond ik lastig omdat ik in veel van die parken niet geweest ben ๐ Goede reden om dat wel te gaan doen de komende jaren!
Svekke Proficiat @Meint! En bedankt @Glenneke voor de leuke quiz! Zelf best tevreden met mijn 5e plaats. Halverwege stond ik mijlenver weg met slechts 81 punten, gelukkig lagen Amerika en Aziรซ me beter ๐
elmarwouters Shit, ben het helemaal vergeten. Nou kon ik op het laatste moment ook niet, donderdag is zo'n rare dag wat dat betreft. Voorkeur blijft nog steeds vrijdag voor een volgende.
Maik We hadden gisteren gezellig bezoek dat pas laat vertrok, dus helaas ook deze quiz niet mee kunnen doen. ๐
Glenneke Sorry voor de schop omhoog, maar ook leden van Pretpark.club zijn van harte uitgenodigd voor mijn RF/TP.inc quiz vanavond. Het thema is deze keer 'Theme Park Generations'. De quiz start in het jaar 1960 en van daaruit krijgt elk jaartal รฉรฉn vraag. Het is dus niet enkel een quizje, maar ook een bescheiden tijdreis. Als je wil meedoen, word je om 20.30 uur verwacht via https://myquiz.org/p/371784 ๐. Hopelijk tot vanavond!