Trollenbol Nu al een heerlijke docu. Interessante, afwisselende beelden en onderwerpen + nu al een kijkje achter de schermen en bij de animatronic. Helemaal top!
Mark Wat een gave docu. Marlijn is een topper en heeft hier volgens mij erg veel inbreng in gebracht. De opbouw lijkt erg op haar andere programma’s en dat is een pluspunt! Gaaf aangepakt door de Efteling en wat een fijne kijk in de keuken weer!
Tonnie Leuke docu, smaakt naar meer! enige "minpuntje" dat het voor een "making-off" vrij laat in het bouwprocess lijkt plaats te vinden, dat had (ondanks dat je t allemaal wel weet) eerder mogen starten.
Japio Het sprookje gaat pas in september open en er is waarschijnlijk niet héél veel over te vertellen. Daarom krijgen we ook zoveel informatie over de oorsprong van het sprookje. Het bouwproject alleen is niet genoeg om een volwaardige making-of van te maken. Hoe langer van tevoren je dan begint, hoe lastiger het is om de aandacht vast te houden.
Aurelius Wat tof dat de Efteling hier - ondanks dat het 'maar' een sprookje is - zoveel tijd in stopt. De eerste aflevering belooft veel goeds voor de serie én het sprookje, ik word er steeds nieuwsgieriger van. 🙂
Michael Heeft iemand een indicatie wanneer die opengaat? September of oktober? Of toch pas in november?
Arathonk Wauw! Wat een beelden. Van mij mag dat stukje over het vertellen van een verhaal etc. wel wat minder, Viel mij in de vorige aflevering ook al op, erg leuk dat het er in zit, maar net iets té.
Arathonk Lekker ruim! Zien er goed uit, ben erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat van de zwanen.
Michael Dat zijn inderdaad flinke zwanen! Zullen deze nu als prefab van de leverancier komen, waarna het Gildehuys er zijn eigen ding nog mee gaat doen qua kleur en aankleding? Of zullen deze dingen helemaal door de Efteling zijn gemaakt?