Michael Heeft iemand een indicatie wanneer die opengaat? September of oktober? Of toch pas in november?
Arathonk Wauw! Wat een beelden. Van mij mag dat stukje over het vertellen van een verhaal etc. wel wat minder, Viel mij in de vorige aflevering ook al op, erg leuk dat het er in zit, maar net iets té.
Arathonk Lekker ruim! Zien er goed uit, ben erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat van de zwanen.
Michael Dat zijn inderdaad flinke zwanen! Zullen deze nu als prefab van de leverancier komen, waarna het Gildehuys er zijn eigen ding nog mee gaat doen qua kleur en aankleding? Of zullen deze dingen helemaal door de Efteling zijn gemaakt?
Tonnie Nu ik die foto zo zie snap ik wel waarom ze die doorgang hebben moeten verbreden 😅 het lijkt er overigens op dat dit ergens prefab vandaan is gekomen en de Efteling zelf de finishing touches erop zet.
Marvin Tonnie Dat denk ik ook inderdaad, net als bij de vernieuwde Oude Tuffer waarbij ze ook zelf de details hebben toegevoegd op standaard voertuigen.
Tonnie Wow! Dat ziet er goed uit zeg! Operator huisje is een beetje minder, maar het gebouw, paden, aankleding etc oogt echt wel tof hoor.
Michael Ik vind die rotsen over de techniek heen niet fantastisch, maar iets anders zal ook geen ideale oplossing zijn geweest
Jules Ja, een paar details vind ik zonder water in de vijver nogal een doorn in 't oog, maar als het straks vol staat en levendig is hebben we er een echte attractie en sprookje bij. Ik vind 't formaat echt goed.