Jabo Lang naar uitgekeken maar gister eindelijk naar het Adele concert in München geweest. Wat een belevenis was dat zeg.
FlyingTimo Jabo ik was er zondag... maar niet voor Adele - wel haar podium gezien bij het beursgebouw.
BlueSpirit Niet van vandaag, maar vandaag er wel eindelijk aan toegekomen om deze serie te bewerken. Tot nu toe, is dit mijn favoriet.
Jordy Mooi stukje staal, maar de Mir mag toch wel echt weg. Niet omdat hij er zo onaardig uit ziet, maar wat een pijnlijk geval. We hebben nu 3 fijne dagen Europa Park, en vanmiddag deze foto genomen vanuit een leuk stukje Kroatië.
pretparkgekkie05-10 Uitzicht vanuit het abenteuerhotel is Heide Park, niet betaald voor een parkuitzicht, dus ik was extra blij met het uitzicht.
FlyingTimo pretparkgekkie05-10 ik was extra blij met het uitzicht. Of korting gaan vragen omdat je tegen een verschikkelijke SLC aankijkt 😃
Johan-Knijn Camera: Nikon D500 Lens: Sigma 10-20mm F3.5 EX Diafragma: F8 Sluitertijd: 1/500e Iso: Automatisch, Iso (220)
Bas Mijn telefoon is niet het beste instrument om met weinig licht een foto te maken, maar toen ik deze ochtend heel vroeg naar mijn werk fietste wilde ik dit Brabantse landschap bij het ochtendgloren toch even vastleggen.
Johan-Knijn Cellebroederspoort te Kampen. Ik ben de laatste tijd en beetje aan het experimenteren met de groothoeklens. Vroeger gebruikte ik zo'n lens vooral om op de krappe kermissen een attractie er toch helemaal op te krijgen, tegenwoordig ben ik wat creatiever.
Mark De grotten van Frasassi, een van de grootste en mooiste die ik ooit heb bezocht. Soms had je het idee door een levensgrote slagroomtaart te lopen.
FlyingTimo Mark een van de grootste en mooiste mooi is het zeker - ik probeer vaak wel iets op de foto te krijgen zodat je ook het gevoel van de grootte of diepte meekrijgt in zo'n grot. Ik zie volgens mij op 1 foto iets van een loopbruggetje en dan denk ik - zo, dat is idd groot!