pretparkgekkie05-10 mitchellkunst Dan moet je Symbolica ook meetellen met de walvis kun je "behoorlijk" nat worden😅
Jules Wnijhoff Een leuke update. Ik had zondag - eigenlijk toevallig - in Oregon mijn eerste les. Een kennis daar is vlieginstructeur en in een Cessna 172 mijn eerste minuten gemaakt. Het was uiteraard fantastisch.
Azmidiske Audrey Mooie foto, ook omdat je de achtbaan in een minder voor de hand liggend perspectief gefotografeerd hebt i.p.v. een standaard foto te maken.
Steven Sommige fotos gaan niet om de foto maar over de inhoud. Over 2 weken komt Buddy bij ons in huis!
Steven Jules Hij is een kruising van een Berner Senner en een Sint Bernard. Belooft zeker een flinke te worden! Al vond ik de moeder (op de foto, een kortharige Sint Bernard) niet extreem groot. Geen Beethoven zegmaar 😉😜
Jules Steven Heerlijk. Onze hond Pepper is een kruising van een middelgrote Border Collie en een hele grote Pyrenees. Ze lijkt daardoor vooral een ontzettend grote Border Collie en dat is voor mensen op een leuke manier heel verwarrend. Hier is onze viervoetige boef in een hondenvriendelijk hotel.
20cent Duurste vakantiefoto tot nu toe, tandarts bezocht op Tasmanië, kan ook weer van de bucketlist 😅 niks aan het handje gelukkig, ik ben blijkbaar een grote aansteller