Het interieur nadert voltooing, er komen nog een aantal kleine details bij, maar ik wou graag al laten zien hoe ver ik er nu voor sta.
Het interieur: Dit was een interessante opgave aangezien de attractie dus niet daadwerkelijk een huis is.
Na wat ideeën van mezelf en wat vrienden is het volgende er uit gekomen; een huis gebaseerd op Villa Volta.
De banken in het midden zijn geïnspireerd door de echte attractie, het leek mij leuk om hier een tafel tussen te zetten hier een soort eethoek-die-niet-in-een-hoek-staat van te maken.
Verdere meubels zijn wat dingen die je eventueel in een dergelijk huis zou kunnen zien.
Gezien ik de hoofdshow als begane grond heb gebruikt, blijven de 2 pre shows over voor de eerste etage.
Hier boven te zien is mijn interpetatie van pre-show 2 waarin Hugo te zien is.
Een goed excuus om hem in een stoel te zetten leek mij om er een leeshoek van te maken, maar ik ben nog niet helemaal tevreden met de invulling van de kamer verder, dus er komt gegarandeerd nog wat meer bij, denk aan vazen met bloemen e.d.
Het rode lege schilderij komt het portret van Ton vd Ven uiteindelijk te hangen, alleen moet ik daar nog een goede foto van hebben eerst.
Dan blijft enkel pre-show 1 nog over met de dorpelingen, hierbij had ik niet veel om mee te werken, dus ik besloot om hier de schatkamer van te maken.
Het moge duidelijk zijn; ik ben geen interieur designer.
Toch ben ik wel tevreden met het resultaat, al moeten er nog een aantal dingen gebeuren om het écht af te maken.