The_Bullgod Johan The_Bullgod bij slagharen heb je alle parken van de groep, bij bobbejaan alleen moviepark en slagharen. Oh dat is dan dus ook veranderd de afgelopen jaren. Zo kon ik in 2013 nog gratis bij PWM, PdaM en de Zoo in Madrid naar binnen met het Bobbejaanland abo.
Marco Maik Dat was inderdaad ooit zo, maar nu helaas niet meer. De laatste keer hebben wij nog wel een paar euro's korting weten te scoren door kaartjes bij ons appartement te kopen.
_Marielle_ Ik heb al een aantal jaar een abonnement van de Efteling, wat mij goed bevalt. Ik maak er goed gebruik van en ik ben vooral blij dat ik gratis naar Phantasialand en Europa-Park kan, daar ga ik dit jaar natuurlijk ook van profiteren! Wat ik ook jammer vind is dat je zo weinig korting krijgt bij Pairi Daiza, die dierentuin is prachtig maar niet goedkoop. Jammer dat we niet meer voor de helft van de prijs naar binnen kunnen. Echter wil ik er wel graag naar toe dit jaar, dus dan maar wat meer betalen. 😉
Arathonk Ik mis de gratis entree bij Parc Asterix best wel, was altijd mooi te combineren met een paar daagjes Disney. Toevallig een aantal maanden geleden gebruikgemaakt van de korting bij ZOO Antwerpen, maar een paar euro, maar toch weer mooi mee genomen.