Eens, gedeeltelijk dan . . .
Denk dat een untamed ook had gebeurd onder SixFlags, of Lost Gravity er dan had gestaan weet ik niet, maar gezien ik vermoed dat dit een package deal was samen met de splash in Walibi Belgium denk ik ergens van wel gezien SixFlags ook op die manier zijn attracties inkocht en inkoopt. Ook laat SixFlags nog steeds zien dat ze best hun nek durven uit te steken en prototypes durven te kopen.
Dus ik denk dat we die zaken ook onder SixFlags erbij hadden gekregen . . .
Of de klantvriendelijkheid net zo goed zou zijn geweest als onder Walibi weet ik niet. Ik ben 5 jaar terug voor het laatst in een Amerikaans SixFlags park geweest en daar was men bijzonder gastvrij en vriendelijk. Terwijl ik in TR's van daarvoor veel andere verhalen las. Dus ja, ook daarin zullen we het nooit weten, denk ook dat SixFlags heeft gezien dat je je bezoekers als gasten moet behandelen en niet als grofvuil. Verder denk ik dat we met SixFlags vooral een duidelijkere visie hadden gehad voor de parken. Een visie op thrills met her en der ook een attractie voor de familie. En je ook niet schamen voor het richten op jongeren en sensatiezoekers. En ergens is dat nu anders, er is geen visie, en dat moet je als pretpark wel hebben denk ik.