De overdrachtsdatum van mijn nieuwe huis komt met rassenschreden dichterbij, en voordat het klussen daar gaat beginnen wil ik eerste de andere projecten (zo goed als) af hebben. Het achtbaankarretje vordert gestagen. De achterbank is geverfd nu, de bank is netjes erin verwerkt, en nu moet de rest nog geschilderd gaan worden. Beugelsysteem er weer op, lampje repareren en dan is hij ook klaar.
Maar voordat dat gaat beginnen, eerst wat anders. Want ik heb al een tijdje een plan om iets te gaan doen met mijn Troy planken. In het najaar van 2019 heb ik die overgenomen van Toverland, en sindsdien liggen ze hier in de opslag. Tof om te hebben, maar 2 meter lange balken zijn ook een tikkeltje onhandig om in huis te hebben. Vandaar dat het bij de opslag bleef. Nu na 1,5 jaar heb ik een doel voor 1 van de planken gevonden. Het wordt namelijk een hanglamp voor boven mijn eettafel! In de video zie je het idee, bouwproces en het eindresultaat uitgelegd.
En dit is dan het eindresultaat:
Ik ben er echt ontzettend blij mee. Hij is veel mooier geworden dan dat ik had durven hopen. 😃