NielsC Njit jammer dat jouw ervaring zo tegenviel. De meeste mensen zijn lyrisch (zeker over de 1e set clones) over deze banen, met onverslaanbare pacing en enorm sterke airtime.
Coasterfrenzy NielsC Ik kan me voorstellen dat als je zo oncomfortabel zit als Njit hierboven beschrijft, je niet bepaald geniet van die airtime.. of de pacing van de rit.. Blijft toch een issue dat veel banen nog steeds gemaakt worden op een manier dat je boven de 1.85/1,90 er niet echt meer van kunt genieten.
Njit Coasterfrenzy Blijft toch een issue dat veel banen nog steeds gemaakt worden op een manier dat je boven de 1.85/1,90 er niet echt meer van kunt genieten. @SpaceAce zat er ook niet echt lekker in en die is een stuk kleiner. Ik snap ook niet zo goed waarom deze baan wel OTSR heeft en niet gewoon enkel een heupbeugel. Qua airtime is deze niet heftiger dan normale RMC's
NielsC Njit k snap ook niet zo goed waarom deze baan wel OTSR heeft en niet gewoon enkel een heupbeugel goeie vraag!
The_Bullgod Daffie Ik mag het voor je hopen dat het gaat lukken, maar Six Flags kennende, hebben ze wel meer dan 1 maand de tijd nodig voor het testen. Ik verwacht dus op z'n vroegst een opening in augustus, mogelijk zelfs pas september.
The_Bullgod WONDER WOMAN Flight of Courage zal zaterdag 16 juli aanstaande officieel openen Daffie Laat ze maar opschieten, zodat ik er over n maand in kan stappen Is 16 juli goed voor je?
Niek spoiler alert: eerst even in de video doorscrollen tot 2:10min. En de laatste dertig seconden kun je ook overslaan. Waardoor er effectief minder dan een minuut overblijft aan 'oke' materiaal. Maar hey, bewegend beeld is natuurlijk nooit verkeerd.
Eftelflags Niek Dank voor de tip! Ik heb 2 minuten van mijn leven niet verspilt 😛 Hoe tof het er ook allemaal uit ziet. Het feit at die dingen zowaar kapot zijn (naar schijnt de treinen die de stress niet aankunnen) en de lauwe reacties rondom het comfort. Tja, dan weet ik niet of dit nu echt de nieuwe generatie cheap big thrill coasters moet gaan worden....
Daffie Zojuist 2x gedaan (wachttijd 20 minuutjes). Erg apart dat je in en uitstapt in een rijdende trein. Schiet wel lekker op. Stoeltjes zitten goed en je hebt veel vrijheid met je schouderbeugel. Tijdens de rit gleed hij zelfs een keer af aan een kant. Station is niet veel bijzonders. Gewoon een Six flags veehok. De baan zelf was absoluut leuk met veel RMC elementen. De constructie is slank en op zich wel geinig dat je achter elkaar zit. Hij is lekker wendbaar en gaat als n malle door de baan. Veel airtime. Lifthill maakt wel veel herrie. Is dit dan wat voor Walibi? Tja, als crazy leipe coaster past ie er goed tussen en is nog vrij uniek. Voor een walibi wat ook in de winter open wil vind ik t geen logische keuze. Dan hebben ze meer aan overdekte attracties. Foto's