Hier werken we ook allebei thuis. Dat gaat op zich prima, al is het wel extra druk met de kleine ook elke dag thuis. Gelukkig mag ze binnenkort weer naar het kinderdagverblijf. Ik kan op zich wel op kantoor gaan werken (genoeg mogelijkheden om voldoende afstand te bewaren), maar dan zit ik daar ook maar in m'n eentje in de ruimte. Dan is het thuis toch wat gezelliger.
Verder vind ik de weekenden eigenlijk wel relaxed. Normaal gesproken plannen we nagenoeg elk weekend helemaal vol en balen dan dat we nooit eens thuis zijn. π
Dat hebben we nu niet meer. Er worden nu was meer klusjes thuis opgepakt, de tuin een beetje aan kant gemaakt, de Lego weer eens voor de dag gehaald en wat meer film gekeken.
Gisteren wel Woningsdag gevierd bij vrienden. Wij uiteraard op gepaste afstand, maar de kids hebben de hele dag leuk samen gespeeld. En voor ons was het wel prettig om weer eens echt bij mensen op bezoek te gaan.
Maar, zoals Ivetje al aangeeft, is het wel lastig dat we helemaal niet naar mijn ouders kunnen. Gelukkig hebben wij de week voor de lockdown nog van een heerlijke weekje Porto kunnen genieten (daar ging veel dicht op onze laatste dag), maar de zomervakantie naar Zweden hebben we al uitgesteld (gelukkig nog niets geboekt). We hopen heel hard dat ons 'Rondje Europa' in Europapark in oktober wel door kan gaan.