Renwan86 Is zo'n dyson ventilator nou echt die gigantisch hoge prijs waard?
Ja en nee π
Uhm, sec als ventilator is hij wel een stuk stiller dan andere ventilatoren maar hij maakt nog steeds geluid en doet het in die zin niet enorm veel beter dan andere ventilatoren. De lucht komt er als een iets geconcentreerdere kolom uit en je kan hem dus beter richten maar of dat nu zijn enorme prijskaartje verantwoord, nee, eigenlijk niet!
Voor mij was de reden om hem te kopen het filter wat er in de ventilator zit. Buiten ventileren filtert het ook fijnstof en pollen uit de lucht. Ik heb redelijk veel (heel veel) last van hooikoorts en dit apparaat maakt mijn leven daarin wel een heel stuk prettiger. Ik kan gewoon slapen snachts, en ook tijdens het werken filtert hij de lucht zo dat ik mijn hooikoorts nog wel voel, maar er niet meer echt last van heb. Dat was voor mij de doorslaggevende factor. En er zijn meer ventilatoren met HEPA filters, maar deze vond ik de mooiste en de extra functies via de APP en in het apparaat zelf zorgde ervoor dat ik voor Dyson ben gegaan,
Maar als je alleen een ventilator zoekt dan zou ik verder zoeken als ik jou was π