Dankjewel voor de gave reactie's. Daar wordt ik ook blij van namelijk.
@Glenneke Jammer van de matige ervaring. Ik denk dat als het bij ons ook zeer druk was geweest dat ik dan ook een minder vrolijk TR had geschreven. En.. ik bedenk me nu dat het ook wel makkelijk is om de dispatch tijd te halen als je maar 1/3 van de trein hoeft te vullen en controleren. 😅 Of ze het met drukte goed doen, daar kan ik (gelukkig) niks over zeggen.
@Cerveza Hahaha. Ja deze helmpjes inderdaad.
@Ron Ja sorrry, ik kan er ook niks aan doen dat ik het park de hemel in prijs. Het beviel gewoon echt goed dus ik kan helaas niet anders. Ik kan eigenlijk niks negatiefs bedenken over het park.
@CarlosAmigos De link met de Efteling kan ik nog wel leggen maar ik vond het meer een Europa Park achtige setting. Maar idd qua natuur toch meer Efteling dan EP. 😃
@Marco Kijk. We zijn gelukkig niet de enige. Voor ons ook gewoon echt de verassing van de trip.
@ArcovandenBroek En toch ben ik wel benieuwd welke steken ze laten vallen. Ik zou alleen kunnen bedenken de capacitieit op drukke dagen maar verder...?
@HaantjeDeVoorste Die VIP tour hier lijkt me wel heel erg tof eerlijk gezegd en hadden we achteraf misschien ook moeten doen. Zeker als je de prijs vergelijkt met die van Cedar Point bijvoorbeeld.
@Senia Haha net zo positief als wij zijn. Hoe het park is aangelegd doet gewoon erg veel met de beleving. En zoals je al zegt is dat hier erg mooi gedaan.
@Amber Bij mij begint het vooral te tintelen om weer terug te gaan. Helaas zal dat nog wel even duren maar hier komen we zeker terug. 😉