Zo, ik heb ook mijn verzameling gefotografeerd.
Ik vind zelf dat ik een bescheiden collectie heb. Ik had alles op een klein kastje staan, waar verder wat DVDs in stonden. Het kastje maakte met een lage kast en een zelfde kastje aan de andere kant min of meer mijn TV meubel. Nu werd dat kastje veel te klein en dan is er maar één oplossing: een nieuw TV meubel.
Een aantal dingen die je op voorgaande foto zag zijn niet meer terug gekomen. Ik heb ze nog wel, maar besloten om ze niet meer uit te stallen. Zullen we inzoomen?
Ik vind die kleine beeldjes, zoals deze van Oblivion echt tof. Het staat ontzettend mooi op zo'n plank en neem dus tegenwoordig in ieder park waar ze zoiets hebben, iets mee.
Links zien we de kettingschakel die ik op de TP meeting van vorig jaar heb gewonnen, een loopwiel van een Zierer Tivoli (gekregen van DippieDoe) en een klein wieltje wat behoort tot de Splash van Duinrell.
Vorig jaar zomer ben ik met wat vrienden (sop ze op de foto) naar de Efteling geweest om in stijl afscheid te nemen van de Bob. Een mooie actiefoto moest gekocht worden. Verder zien we nog wat beeldjes van attractie(parken): Fénix, Mirabilandia, The Wicker Man en Gardaland.
Van de beeldjes is denk ik die van Stealth mijn favoriet. Verder zien we hier natuurlijk Troy, Kleine Boodschap, een stukje van een Untamed stempel en een fotolijstje van Movie Park Germany.
De Ghost Train: hate it or love it. Dat laatste is bij mij het geval. Tevens: mijn Python moer, met ingelijst certificaat.
Verder gaf Cerveza al aan dat ik ook ansichtkaarten spaar van attractieparken. Dat is soms best leuk zoeken: lang niet ieder park heeft namelijk ansichtkaarten. Maar daarnaast zijn ze gemiddeld een euro. Dat maakt het altijd leuk om er één of twee mee te nemen, zelfs van een slecht park.
Mijn kaarten heb ik gebundeld in een map:
Het is overigens tof dat je aan me dacht, Misha, maar ik spaar eigenlijk alleen ansichtkaarten als ik ze zelf koop (als aandenken dus), of als iemand er eentje naar mij stuurt. 🙂
Tot slot: Twee en een half jaar geleden was ik in Idaho, Silverwood Theme Park om precies te zijn. Daar heb ik in de soevernir winkel een mini-poster gekocht van de klassieke Corkscrew. De mini-poster (ongeveer zo groot als een A4tje, maar dan Amerikaanse maten) was als een normale poster netjes opgerold en geseald. Daardoor kon ik hem makkelijk in mijn bagage meenemen zonder dat deze beschadigde. Thuis heb ik gezocht naar een goede lijst om hem in te stoppen en nu ga ik iedere avond naar bed met een blik op de oudste over-de-kop achtbaan ter wereld (en een toffe vakantieherrinering).
Verder heb ik nog een aantal Efteling/IMAscore cd's en wat enkele boekjes die meer mensen hebben (afscheid Looping Star, Klugheim, etc.) en dan was dat het wel. 🙂