KevinvdWeijden Hier was ook niemand te vinden. Vond het wel gaaf een keer in een verlaten pretpark te zijn.
Njit KevinvdWeijden Hier was ook niemand te vinden. Vond het wel gaaf een keer in een verlaten pretpark te zijn. waar is 'hier' ?
StefanV Dat stukje begint inmiddels zo erg te overwoekeren dat het af en toe op rustige dagen bijna een verlaten pretpark lijkt. Helemaal nu Blast al maanden stil staat en dat horeca tentje bij blast meestal dicht is, is het een erg stil hoekje.
domo Ik kwam op YouTube een uitgebreide attractie verslag tegen van het paleis van alibaba uit 1985. En voor mij zelf blijft die attractie altijd fascinerend door het verhaal dat over die attractie hangt tussen de efteling en walibi.
Eduard Ik kwam deze reportage tegen. Weliswaar over een zwemparadijs, maar interessant om te zien. Gesloten vanwege corona, maar daarna niet meer open gegaan: Nederlandse-avonturier-bezoekt-verlaten-indoor-waterpretpark
R013 Amber Wel grappig dat hij blijft herhalen dat we dat in Europa niet hebben terwijl Tropical Islands in Duitsland een heel stuk groter is en veel mooier. Wat is dit bad toch vreemd opgezet.
Eduard R013 een heel stuk groter is en veel mooier. Of Tropical Islands een stuk groter is kan ik op basis van de beelden niet beoordelen. Mooier in ieder geval niet!
LuukSky R013 Wel grappig dat hij blijft herhalen dat we dat in Europa niet hebben terwijl Tropical Islands in Duitsland een heel stuk groter is en veel mooier. Wat is dit bad toch vreemd opgezet. In het begin van de video verteld hij letterlijk dat Tropical Islands 66.000 vierkante meter groot is en dit complex 250.000 m2.