Jules
Dankjewel voor je vraag. Maar mijn antwoord staat eigenlijk averechts tegenover jouw antwoord.
Ik vind het daarom ook oprecht jammer dat je er al vanuit gaat dat ik twijfels heb omdat je je bericht beëindigd met "Waarom?"
In plaats van wacht op mijn antwoord of jouw vermoedens van twijfels wel kloppen.
Tenzij je met de waarom vraag niet doelt op je vermoedens. Dan heb ik het verkeerd begrepen.
Echter is mijn doel bereikt. Jullie reageren (weer) op dit topic. Iets wat wellicht een raar topic is in een pretpark fanclub. Maar misschien wel leuk om te bekijken wat andere mensen met dezelfde interesses er allemaal van vinden.
In de afgelopen weken (of maanden eigenlijk) heb ik ondervonden dat als je niet denkt zoals de rest en niet volgt en doet wat de overheid, RIVM of welke instantie dan ook zegt wat je MOET doen je bijna uitgescholden wordt van wat voor een mafkees (zacht uitgedrukt) wel niet bent.
Echter is het wel raar dat over het algemeen ik ieder ander zijn mening "respecteer" en verder niet moeilijk doe.
Maar oh wee als je de richtlijnen niet geloofd, of erger zelfs, als je ze niet volgt.
Dan maken ze je voor van alles uit. En het liefst vanachter een schermpje want dat is veilig ;-) (lekker dubbel in deze context hehe)
Zoals je misschien wel al begint te begrijpen ben ik niet iemand die alles maar klakkeloos aan neem wat een overheid, RIVM of wie dan ook zegt. Ik ga zelf op onderzoek uit en probeer mijn boeren nuchtere Nederlandse verstand te gebruiken.
Ben ik daarom een erg persoon? Moet ik daarom opgesloten worden? Dat laat ik bij de mensen die zonder blikken of blozen een vaccinatie nemen want die geloven wel de overheid in alles wat ze zegt.
En dat komt van iemand die bij de overheid werkt ;-)